She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Day Dreaming Kid

*ini gambar masa saya kat Italy dulu*
*okehh . awak betul saya tipu je tadi . saya dapat gambar nhe dari weheartit*
    
     hello readers nanti 10 tahun akan datang korang nak jadi apa ekk ? bole share tak ? bole lah kan ~ oke tak phe lah kalau tak nak share kat saya . nak cerita pasal ambition nhe , saya nak jadi designer . oke ulang suara DESIGNER ! saya nak jadi fashion designer . well , gitu lah saya . saya nak jadi pereka fesyen di Itali . oke ulang suara sekali lagi ITALI ! Lepas dha tumpang nama kat Itali tuh , tau-2 lah saya nak cari mamat mat salleh kat sana . Bole lah sebaris macam Ning Baizurah . hewhew ~ dha jumpa mamat mat salleh tuh saya dapat 2 orang anak . satu anak Lelaki and pompuan . saya nak anak sulung tuh lelaki . so , kalau anak pompuan saya gaduh ngan boyfriend dia , bole lah anak lelaki saya jadi Hero untuk anak pompuan saya nanti.
       Lepas Beberapa tahun kat Itali tuh , lebih kurang 5-6 tahun saya pulang ke Malaysia . saya bawa anak and suami saya tingal kat sana dengan mama ngan papa saya . saya nak diorang belajar cara hid0p kat malaysia nhe . anak-2 saya pula , saya sekolah kan mereka kat sekolah saya yg sekarang nhe . biar cikgu-2 kat sana ingat saya sampai bila-2 .
       And bila anak saya dha besar nanti , saya nak jodoh kan dia dengan anak bestfriend saya . kitaorang dha janji okeh . kalau anak saya tak nak , maybe bukan taste dia kut . okehh . dha panjang dha angan-2 saya nhe . tapi tuh semua saya tak berharap sangat pun . cukup lah kalau saya jadi designer je nanti . yg pasal kawen-2 tuh , saya tak harap pun . siapa lah mamat mat salleh yg suka kat saya kan ? biar lah saya kawen dengan orang malay je . maybe Itali tuh just jadi tempat honeymoon kitaorang je XD But saya nak sangat-2 buad baju kawen tuk bestfriend saya dengan nak Buad baju tuk lady Gaga . Ulang suara sekali lagi LADY GAGA 
 Oke tuh je k . korang pulak macam mna ? 

*Italy nampak dari peta macam kasut boots kan*