She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



New Look Again ~


Hello readers , meh sini dtg singgah blog aku . sakit tak mata korang ? tak kan ?
sekarang aku dha New look lah katakan ~
hheheh . oke tak ? ekceli aku nak minta tolong kat kakak Eira <3
Tapi takot nanti dia Buzy . so , nanti lah . kalau aku dha give up nak hias blog nhe . 
bukan apa cuma pertengahan tahun macam nhe , biasa nya sekolah aku dha mula nak membuzy kan student2 dia dengan sukan , exam , kerja folio yg nak di hantar lepas holiday 2 minggu nhe . yg teruk nya pulak .
kerja folio tuh bukan setakat satu je oke . ada 3 kesamua nya . itu belum campur dengan homework lagi tau .
aku pun dha mula lupa dha nama2 homework tuh . belonggok2 macam durian dha homework tuh . 
nak buad correction tuh apalagi . mau pecah otak . dha lah jawapan cari sendiri . tuh lah aku suka sesangat sekolah kat sana tuh . bestt tauuuu -.-'
hari sabtu aku balik kampung . hometown aku . errr aku maksud kan hometown mak bapak aku . 
happy sesangat sebb bole balik sana . hello ? tempat tuh bukan dekat macam gerai mamak tuh je oke . jauh tau . lagi pun aku tak naik kapal . biasa lah aku bukan anak org kaya pun . aku just naik carr je . bole singgah2 kannn ? korang bole ? tak kan ? so that means , selama seminggu nhe aku tak bole buad entry n balas semua surat cinta korang kat shoutbox aku K . harap maklum . 
ohh ! hampir nak lupa . Shoutbox aku tuh aku rasa lambat nak loading tauu . 
bukan rasa lagi tuh memang dha lambat . so , korang kena lah besabar banyak2 sebelum bagi surat cinta korang tuh kat saya k . kan sabar tuh separuh daripada IMAN . siapa yg tak bole sabar dha just klik follow je . ada kan ? jangan pura2 tak nnampak pulak . nanti jadi buta ? haaa ? siapa susah ? aku jugak . 
yea lah . siapa nak baca entry blog aku nanti kalau korang tak bole baca ? 
hehe . gurau je . babai :D