She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Aku ada Lovebite . kau ada ?

        Holla readers ! DIPERSILAKAN tengok title kat ats tuh ! yupzz kau nampak lovebite kan ? Kau jeles nampak .. oke aku jujur . aku ada lovebite . lovebite tuh kucing aku yg gigit . SAKIT doe . kau nak rasa ke ? pegi try dekat anak kucing aku . sah kau dapat . Biar kita kemmmmbar ~ yeayy ! ekceli aku tanak cerita pasal Lovebite-2 nhe pun . buad apa nak crita kan ? boyfriend pun tedak .. uisehh ! ayat aku .. Kalau Mr.Delvis aku nampak .. nah ambek kau siapa suru mulut celupar sangat !
      well , aku nak share crita aku sepanjang hari nhe . korang nak tau tak ? aku penat sesangat , sumpah jari aku tak bole nak gerak . tapi macam mana aku bole menaip kan ? den , apa kena mengena dengan jari aku ? apa yg aku buad ? bhahahah ! *tak lawak   tadi pagi aku ada sukan . well , aku kan hebat ~ aku tau korang jelly kan ??? pastuh kan aku ikut acara lompat tinggi ngan lari 100 meter . penat weyhh ! aku kena lari , lari dan lari . sampai rumah je terus baring . opss ! terus baring ? semesti nya tak . aku on blog lah . Facebook ? aku tak main facebook . line facebook aku lambat sangat macam siput . maybe siput lagi laju kut . and den , siapa tuh ? alarr yg aku crita dulu tuh . entry lalu . ada kan ? a'ahh . budak laki tuh , punya lah sombong . jeling-2 kat aku , juling mata kau baru tau .. bhahahah ! *tak lawak oke arr sampai sini je lah entry aku . aku penat sesangat nhe . aku buzy . bhaii :)

Label: