She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



All ab0ut him

      hello guyss , wats up ? dha lama x buad entry kan ? well , buzy lah katakan . sukan , sukan dan sukannn . makan minum tak cukup sebab sukan . macam kat neraka ! wahhh ada pengalaman bebb . neway , tajuk kat atas nak jadi bahan entry kali nhe . Him ? jyaehh ~ ekceli aku suka kat satu orang budak ne , comel sesangat . aku suka nampak lesung pipit dia . punya lah dalam . nak letak je jari dalam tuh . haishh ! tapi .. ada TAPI oke . aku dha kant0iii suka kat dia pulak . punya lah bagus aku simpan feeling-2 tuh , tetiba dia tau pulak . hmmm bagus lah tuh . wat ?!! bagus ? mesti lah takk . itu maksud nya aku dengan dia tak bole rapat dha . dulu kemain dia senyum lebar kat aku . tapi sekarang ? setakat kertas pun dia nak suru orang lain pass-2 bagi kat aku . baik kan dia ??
       lepas dia buad macam tuh kat aku , aku rasa macam aku dengan dia musuh pulak . senyum pun tak apa lagi kalau nak bercakap . kelu doe lidah . neway , dia dha tau yg aku suka kat dia . pastuh dia dha tak layan aku . dia buad macam aku nhe musuh dia . tuh semua gara-2 siapa ? gara-2 besfrennnnn aku lahh . janji dia tak tau dha letak kat mana . kemain aku bagitau dia . last-2 heboh jugak . best nyee . budak tuh sekarang dha jeling kat aku . macam dha jadi hobi baru dia je ..