She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



The End

Heeya readers . korang sehat tak ? kalau x cepat-2 pegi hospital . nanti saket x bole pegi skolah .
Damn ! esok nanti dah mula skolah . Hari pertama tuh dha jadi rutin . Masuk skolah | letak beg | Pegi kantin |
Perhimpunan | SPOTCHECK | jumpa pengetua tersayang . soo buzy . homework bertimbun-2 !
Ohhmayyy ! homework sebelum cuti tuh langsung belum aku buka . sumpah ! mak aku dapat jemputan 
percuma pegi skolah aku nanti .* wait ye mama . dalam banyak-2 hari , hari isnin paling aku x suka .
sebab-2 nya , perhimpunan tuh kitaorang mesti berdiri tegak macam kayu balak . tak bole tengok-2 belakang
dha lah aku baris paling depan dekat dengan pengetua lak tuh . pas tuh , spotcheck . korang tau kan apa itu spotcheck ? perkara tuh yg paling aku takut . aku rela nampak kuntilanak dari nampak pengawas dengan buku-2 saman tuh . kalau spotcheck , pengawas semua teliti doe . macam nak terkeluar je biji mata tengok kuku orang . dha la kuku aku paling seksi . *woww seksi ? hahaha . maksud aku panjang lah bebb .
dha lamaa aku simpan . sanggup tak hadir demi kuku aku yg seksi ini . *wahhh . ayat tuh .
ohh yahh ! hari isnin aku duty . sapu kelas , pungut sampah , buang sampah *ehh bukan sama ke ?
ini paling aku stress . tengah kita sapu tuh , ada budak yg kurang kasih sayang sengaja nak carik pasal .
*nak makan kasut kut . kalau dha aku marah mula lah nak buad muka comel pastuh cakap yg aku tak bole bawa main and gelar aku sombong . last-2 diorang kacau jugak aku . tak ke korang stress ?

~~~~~~~~~~~

bulan nhe bulan sukan bebb . SUKAN ?!
alamakk ! dha datang musim tuh .. kita mesti lari , lompat , buang . woww . sangat buzy .
aku paling tak suka lari bebb . nak pengsan aku kalau lari . tuh belum kira nak lompat tinggi . kita kena lari pastuh lompat . ughh . ponteng ? sory beb aku tak main ponteng-2 tuh hokey . kalau aku ponteng last-2
kena tangkap jugak . denda dia kena suruh lari satu padang tuh 2 kali . woww .
lepas musim sukan tuh dha habis , ada jogathon pulak . itu wajib semua orang kena join .
so , aku terpaksa lah nak lari-2 sampai kulit aku jadi arang . hewhew . lari ?
bila masa pulak aku nak lari nhe ? kita just jalan hokey . catwalk gituww -.-
masa orang tengah lari-2 tuh , kita sempat beli air . minum-2 . santai-2 .
last tuh cikgu nampak and kena denda . tahniah livvie and the geng :D