She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Lesung Pipit tuh lawa kan ?

Helo ebelibadi ! 
        hari nhe aku nak cerita sal Lesung pipit . ekceli aku tatau nama dia lesung pipit tau lesung pipi .
hummp ! korang ade lesung pipit tak ? cuba senyum sikit . aku nak tengok ade ke tak ?
hehewww . tak yah lah korang nak tunjuk lesung korang tuh . sumpah aku jeles !  
aku nhe mana ade lesung pipit . pipi aku sempurna walau ade 3 ceri comel d ctu . hahh ! korang ade ?
orang kata siapa yg ada lesung pipit tuh , kemungkinan ank dia pun bole ada lesung pipit tauu . 
       mak aku pun ada sebijik kat pipi belah kanan dia . tapi apasal semua adik bradik aku xda seorang pun
yg ada lesung pipit ? hahha . aku ? bukan ke aku dha kata td ? sumpah lekuk-2 kecik pun x nmpak !
orang yg ada lesung pipit tuh nampak manis je kan bila dia senyum? aku memang pantang tengok 
lelaki yang ada lesung pipit tuh . nak je aku letak jari aku dalam tuh . heheww . tapi ada org kata siapa ada lesung pipit tuh cacat . cacat-2 macam mna pun still nampak comel . kalau org yg kulit dia tuh hitam-2  
manis ada lesung pipt mesti lawa kan ? tuh belum lagi kalau org yg kulit dia putih or kuning langsat ? mesti lawa gila . senyum sikit je , nampak lekuk-2 kat pipi . awww . so cutee . 

  P/S : biar aku xda lesung pipit , aku ada lesung batu . serba guna bebb . mak aku punya . bole tumbuk belacan lagi . korang ade ?