She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



SecretSs

      Jyeahh , aku dha nak besar . happy doe . harap nak dengar orang kata yg aku nhe dha besar panjang . aku tak nak dengar lagi orang kata yg aku nhe masi kecik , tak tau apa-2 under18 . okehh ! birthday aku pun masi lama lagi tapi awal pulak aku pikir pasal nak besar nhe . neway , aku taknak sambut birthday aku . sebab kalau aku sambut macam tak happy je mak bapak aku . yelah diorang kan buzy .. masing-2 ada keja . bukan macam aku . den , kakak n abang aku selalu carik pasal ngan aku . time-2 masa tuh lah diorang nak malukan aku depan semua orang . pastuh aku nangis masuk bilik . itu ke nama nya birthday party ? mungkin family aku macam tuh kut . nak kata happy tak jugak , nak kata tak happy pun tak jugak . semua ada kerja masing-2 .
      iyaa , dari dulu sampai sekarang aku tak pernah ada jiran . bole katakan yg aku tak pernah membesar dengan jiran . so , maksud nya aku jarang keluar rumah . pernah satu hari aku jeles ngan bebudak lain pegi main . aku pulak ? tuh lah kulit aku putih macam mayat . pucat dan sangat pucat . kat skolah pulak aku tak pandai nak mesra sangat ngan kawan-2 . tapi kalau dha lama sangat sama-2 , bole lah rapat jugak . kawan aku tuh dua tiga orang je . diorang memang baik . diorang paham apa aku rasa . orang lain banyak kata yg aku nhe budak ayu ? AYU ? hell No ! tekrjut beruk kawan-2 aku dengar ayat tuh . well , siapa yg tak kenal aku mesti cakap macam tuh . tapi sebenar nya aku bukan ayu pun . kawan aku kata aku tak ayu tapi lembut dan lambat nak pickup .
      hahahah . orang yg kata aku Budak ayu tuh tak kenal aku . diorang just nampak luar je story aku ade diorang kesah ? tak doe . aku dha lah duduk kat kelas paling belakang n hujung . manalah diorang nak sibuk
pandang belakng just nak tengok aku . kalau dha macam tuh pun baru lah diorang manusia yg ada otak belah kiri je -.-'