She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Waiting Him For a Thousand Years

                          Heloo Readers , dha lama x buad entry kan ? rindu kew ? Huihui >.<
aku balik kampung lah . Best tauk . neway , aku x jumpa dia lahhh . huhh ! 
Dia ? siapa dia ? dia tuh nenek aku x kan korank xtau kut . oke aku tipu . dia tuh sejenis manusia yg 
mempunyai 2 kaki dan 2 tangan . yg aku nak bagitau dia tuh bukan pompuan . dia boy . 
oke aku nak serious nhe .. masa cuti tuh . family aku bawa balik kampung . so , aku happy sesangat . mana lah tau nasib aku baik time tuh .
    aku bole jumpa dia kann ? tapi apa yg aku hajat-2 kan tuh just dream kut .. 
batang hidung dia pun langsung aku x nampak . aku saket hati tau tak . malam tuh habis bantal aku basah . 
basah bukan kena liur basi aku oke . basah tuh gara-2 air mata . tak taulah kalau-2 mak aku dengar aku sebut nama dia .. newayy, masa kat sana tuh aku seday sesangat . semua aku buad dok pikir pasal dia je .. sampai-2 kaki aku rosak kena iron .. maybe dia tak tau kut . bukan maybe lagi toe . dha memang pon . seday bukan cerita aku nhe ? aku nhe tepuk sebelah tangan kan ? aku tau ,, lepas korang baca entry nhe . mesti korang cakap yg aku nhe perasan lebih kan ? oke aku ngaku . aku perasan .. 
aku bukan nak minta simpati kat korang pun . aku just nak share story aku ngan readers yg sudi baca blog aku nhe . maklum lah aku x ramai sangat kawan pun . siapa yg tau story aku , aku anggap dia bestfriend aku .
      korang , korang penah tak kena tipu oleh lelaki dengan ayat-2 manis dia ? aku tanya nhe sebab dha terjadi kat aku . saket dowhh . aku dha percaya gila kat dia masa tuh . entah aku tak tau dia tuh dha tipu aku habis-2 . dha puas pun kau kan ? sumpah ! aku dha mula sayang kat dia . tapi tak tau apa yg dia nak ngn pompuan sebenar nya . tengok-2 fb dia siap ada relationship lagi .. tukar-2 gambar pulak tuh . nak tunjuk Playboy ke ? untung pompuan tuh kan ?