She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



The JUnas M0nkey

        Holas guys , dha lama x buka blog nhe . biasa lah buzy chuyy . hari nhe dha masuk bulan julai kan ? atau bahasa kita bulan 7 -.-  aku buad entry nhe bukan suka2 , tapi ada maksud yg mendalam .. cehhwahh ~  dalam bulan julai nhe aku buad satu wish . and den , masa aku buad entry nhe aku sambil2 buka google pastuh search STEFAN WILLIAM , dia nanyi lagu JADIAN BY THE JUNAS MONKEY . Sumpah ! aku suka dengar lagu tuh . Best dowhh . Dha lah Budak tuh cute , skrang kat indonesia . tapi dia ada campuran tauu . aku dha lupa campuran apa mungkin amerika kut . masa tengah search budak tuh , tetiba ada blogger kata yg dia dha ada girlfriend . Perghhh ! nama dia x silap YUKI KATO . Diorang dia memang sepadan . Sweet dowhh . dua2 lawa ngan Hensem . nhe aku ada bagi sikit gambar dia yg aku jumpa tuh . korang bole tengok jek dari sini khy . confirm korang cair nampak dia :D


*amacam ? 




dha Banyak dha aku ambek nhe .. Oke lah byee !