She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Kacukan Belanda Ke Aku ?

  Say watsup tu me ? Watsup !  *ohyeah* -.- 
  aku nak story hari ni pasal Cermin mata or glassessssss . adalah orang yang entah apa2 kata rabun ni best , cool , nampak hebat *la sangat* . and den demi nak nampak semua tu diorang SANGGUP baca buku gelap2 , nak pakai spec kawan dia supaya cepat rabun and korek2 mata dia sampai terkeluar . *oke itu da melampau* pastu diorang tak bole nampak benda jauh da lagi . yeahh ! banga lah tu da jadi rabun kann .. tapi aku heran la , kenapa diorang nak rabun ? yelah .. aku kan rabun ~ jadi aku nak cakap kat sini aku Benci jadi rabun . kenapa orang kata rabun tu best ? best ?! mana ada best nyee . ada orang yang rabun tapi tak nak pakai spec . macam aku -.- and den tetiba orang limpas den senyum kat dia . tapi gara2 kita ni rabun , kita tak nampak dia tu senyum ke marah . so kita limpas je lah . tu lah ada gosip kata yang korang tu Sombong -.- kan da kena fitnah free . haa ! tu lah aku benci jadi rabun . nak bazir duit lagi beli spec baru sebab spec lama da tak power . mata aku da nak buta kut . yess ! buta .. tak paya pegi schl XP