She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Nak Minta maaf Boleh ?

Dear My Delvister ,   
        hari nhe aku menyesal sesangat sebab aku dha buad Mr.R marah kat aku . ekceli aku pun tak tau lah kalau Mr.R marah kat aku tau pun tak . tapi aku menyesal sangat sebab buad Mr.R macam tu . MD , cerita nye cam nhe . masa kat schl tadi , Mr.R dha cakap kat aku . Sumpah aku happy gila sebab slama nhe Mr.R tak pernah layan aku sebab ada masalah sikit . Den , Tetiba je Mr.R tnya aku dia kata *Bole Pinjam Pensel tak* Masa tuh Aku memang Tengah buzy gila . so , aku tak balas apa Mr.R cakap . aku cuma bagi Mr.R pensel-box aku kat dia . Aku buad macam tu maksud nya suru dia cari kat dalam tuh . Tapi Mr.R jalan je terus .. ;((  sumpah ! aku tak tau Mr.R marah ke tak  ? masa tu aku memang buzy gilaa . Kalau aku buzy aku tak suka org kacau . aku nak minta maaf kat Mr.R tapi aku takut . aku takut Mr.R tak layan aku pulak . and den , aku rasa rendah Diri sebab Mr.R rapat dengan satu pompuan same clas ngan kitaorang . aku tngok diorang dua rapat semacam je . Maybe aku jeles kut . aku tak tau pun feeling nhe . why god ? kenpa aku bole jeles dengan diorang pulak ? bila feeling nhe datang kat aku ? aku dha penat ngan semua nhe . bila nmpak diorang je mesti aku sakit hati . tapi apa bole buad kan MD ? aku bole sabar je ..