She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



Ohh , So Sadd ;((

   YooE (Y) wassup . Korang oke ke ? yelahh . tadi baru je nmpak LCW main kann ? tapi nasib men-nye-bela-hi Lin dan . Aku pun sedey jgk . tapi apa bole kann ? newayy kat facebook , twitter ngn blog bnyak giler post pasal LCW . so , agak nya aku pun nak lah jugak , biarpun maybe dha lambat kut . hahaha . tapi aku tetap sedayy .. satu family depan Tv . and den nak sikit je lagi menag tuh haa  . Last2 ..... humm . aku sedey sebab LCW sedeyy . tu je .. sian aku nampak dia . Sedey tau tak ? korang tau tak apa itu sedey ? yahh Sedey . keciwa  Kecewa . but oke lah tuhh . dari takde dapat apa2 kan ? jan Risau aku tetap Sokong LCW . yeahh !