She's...
Disclaimer



Home About Linkies

Hello , disana dan disini >.< Blog ini hanya menaip cerita mengenai owner ini dan tiada kena mengena dengan orang lain . jika ada yang sama mungkin hanya kebetulan sahaja . Sekian :)



Footprints



Credits


Template: Siti Nur Zahira
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Your Name
Others:   



New look loh

     Hello guys . setelah lama menyepi aku dah kembali nak buat posting kat blog ne XP . korang perasan tak apa yang berubah kat blog aku ne :D Yepp betul . New york look kan ? macam mana ? lawa tak -.-
FYI , blog ne aku nak bertemakan Paris tapi tak cukup masa . lagipun line internet rumah ne lembab semacam je -.- so , bagaimana pendapat kalian ? *ayat skema*
   
     Btw , dashboard lama aku tukar jadi baru . korang jugak kan ? ramai yang tak suka dengan yang baru ne  tapi aku biasa2 je XP tak susah sangat pun . okey je ;) betul tak tipu :) Anyway cube korang scrool down sikit , sampai kat credit tu korang perhatikan betul2 ada yang tak kena je kan ? dah bole teka dah ? ermm , takpe kalau tak dapat meh sini aku bagitau . Tulisan kat credit tu sumpah aku tak delete pun tau . pasal gambar dia tu aku TERdelete and taktau macam mana nak settle kan dah . so , kalau owner blogskin yang aku guna ne marah atau buat kempen kat pisbuk gara2 aku delete credit dia . dia betul2 dah salah faham kat aku . aku tak delete pun credit dia just gambar tuh je . kalau line internet ne dah bagus , ada masa aku settle kan lah yerk :)